1. Miről szól a 45 napos hozzászoktatási garancia?
Ha 45 napon belül nem sikerül hozzászoktatnod a kutyusod a használatához, akkor nyugodtan küld vissza a terméket dobozával együtt karc-, és sérülésmentesen és visszaadjuk a termék teljes vételárát! A termék visszaszállításának költsége Téged terhel.
2. Miről szól a gyártói, 365 napos garancia?
Ha bármilyen probléma merülne fel a termékkel: (Pl.: Nem indul, hamar lemerül) akkor küld vissza és mi kicseréljük neked egy vadi újra!
3. Mikor tudjuk visszatéríteni a termék teljes vételárát?
A terméknek karc-, és sérülésmentesnek kell lennie! Továbbá a termék dobozának is sérülésmentesnek, szakadásmentesnek kell lennie (ha járt a termékhez.)
Az alábbi, használatból eredendő sérülések esetében a következőképpen csökken a termék visszatérítésének díja:
Jól látható, karcok a terméken – Ebben az esetben a termék értéke 30%-kal csökken.
A karcoknál kivételt képez a képen látható, piros karikákkal jelölt helyen található, azonos dőlésszöggel rendelkező és nagyságú karcok.
A terméken ütés, kopás, horzsolás nyomai látszódnak – Ebben az esetben a a 14 napos elállási jog, valamint a 45 napos garancia is érvényét veszti.
4. Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Elsőnek is töltse ki az alábbi űrlapot.
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ŰRLAP
Ha kitöltötte az űrlapot, akkor olvassa el figyelmesen az alábbi leírást.
Dobozával termékleírással és az ajándék reszelővel és ollóval együtt, karc-, és ütés/kopás/horzsolás mentesen küld vissza a terméket:
Csomagnet-tel a következő MPL Postapontra (Postahelyről posta pontba) küldöd: Miskolc 11 – Diósgyőr posta, 3511 Miskolc, Árpád út 2. Ennek díja: 1.390 Ft
Ha nincs lehetőséged a Postára menni, akkor XXL FUTÁRlehetőséget ajánljuk. Ennek díja: 1799 Ft, háztól házig viszik a csomagot. Cím: Név: Siteri Gergő, 3534, Miskolc, Árpád út 48. 9/1. E-mail cím: gergo.siteri[kukac]gmail.com | Telefonszám: +36203404770
Ha mindent rendben találunk a terméken, akkor visszatérítjük a termék teljes vételárát. (A vételár a szállítási költséget nem tartalmazza.)
FIGYELEM!
A csomagautomata nyugtáját vagy egyéb postai szolgáltatótól kapott igazolást a csomagod megérkezéséig őrizd meg, hogy bizonyítani tudd, hogy feladtad a csomagot!
Csomagfeladás előtt a termékről készíts fényképet, hogy esetleges sérülések esetén bizonyítani tudd, hogy szállítás közben sérülhetett meg a termék.
Képes bizonyíték hiányában nem térítjük meg a termék vételárát!